می 23 2020 0نظر

پنکه مه پاش لوله ای

پنکه مه پاش لوله ای

پنکه مه پاش لوله ای

پنکه مه پاش یک نوع پنکه است که با ازاد سازی قطرات زیر اب در هوا باعث میشود دما خیلی زود تر نسبت به پنکه های معمولی کاهش یابد .

کاربرد پنکه مه پاش لوله ای

از دیگر قابلیت های این پنکه های مه پاش زدعفونی کننده بدون ان ها است که شما عزیزان میتوانید محلول های خود را به جای اب در مخزن موجود ریخته و فضای اطراف خود را زد عفونی کنید . از پنکه های مه پاش برای از بین بردن گرد و غبار و ایجاد جلوه های ویژه نیز استفاده می شود .

از پنکه های مه پاش در سالن های ورزشی ، هتل ها ، استادیوم ها ، باغ ها ، مساجد ، نمازخانه ها ، سالن های اجتماعات،تئاتر ها و… مورد استفاده قرار می گیرد .

جنس موتور و پره پنکه مه پاش لوله ای

پنکه های مه پاش لوله ای دارای یک موتور پر قدرت است که می تواند تا 10 متر اطراف خود را به حراتی خنک سازد . بر روی این موتور ها یک ولوم برای تنطیم میزان باد تعبیه شده است تا شما عزیزان میزان باد را تنظیم نمایید .جنس دورونی این موتور های پنکه مه پاش از جنس مس بوده که این امر باعث افزایش عمر این موتور ها می شود .

مخزن پنکه مه پاش لوله ای

در این محصول یک مخزن 40 لیتری قرار گرفته است که شما می توانید ان را با اب ، مواد زعفونی کننده ، انوع خوش بو کننده های مایع  و … پر کرده و ان را در هوا اسپری نمایید این امر باعث از بین رفتن گرد و خاک و نیز افزایش روطوبت هوا و کاهش سریع تر دما محیط خواهد شد .

مشخصات فنی پنکه مه پاش لوله ای

  • موتور پر قدرت 350 واتی سه حالته (کم،متوسط،زیاد)
  • توان مصرفی 5/2 امپری
  • برق مصرفی 220 ولتی
  • ارتفاع قابل تنظیم از 170 سانتی متر تا 200 سانتی متر
  • پره های سه تیغه از جنس پلاستیک (کامپوزیت)
  • مخزن 40 لیتری
  • چرخ برای جا به جای اسان

همچنین شما می توانید برای اطلاع بیشتر در رابطه با انواع پنکه مه پاش به سایت سرمابان مراجعه بفرمایید . و همینطور برای اطلاع بیشتر در رابطه با اجاره پنکه به سایت میست ایران مشاهده بفرمایید .