می 23 2020 1نظر

پنکه صنعتی 75 سانتی

پنکه صنعتی با قطر 75 سانتی

پنکه صنعتی سایز بزرگ

پنکه صنعتی یکی از پر استفاده ترین نوع پنکه ها می باشد با پره های و سایز بزرگ تری که نسبت به پنکه های معمولی دارند هوا را زود تر از پنکه های معمولی خنک می سازند از این پنکه ها در اداره ها ، سالن ها ، مساجد ، نمازخانه ها ، مزرعه های پروش حیوانات و … مورد استفاده قرار می گیرند .

پنکه  صنعتی دارای موتور های پر قدرتی هستند که می توانند 1400 دور در دقیقه گردش کنند به خاطر وجود همچین موتور قدرت مندی هوا محیط را زود تر از پنکه های معمولی خنک می سازند و شما عزیزان به دمای مطلوب خود خواهید رسید .

پنکه های صنعتی از یک موتور از جنس فلز و با سیم پیچی های مسی ساخته شده است و یک تیغه سه پره پلاستیکی 75  سانتی بر روی ان قرار گرفته است ، محافظ توری شکل این محصول از قلز بود که باعث امنیت بالا این محصول شده است . پایه این محصول از جنس فلز بوده و ارتفاع ان قابل تنظیم می باشد.

 مشخصات
پنکه سایز بزرگ

قطر پره پنکه 75 سانتی متر

3 سرعت قابل تنظیم

دارای پایه فلزی محکم دیواری و ایستاده

سه پره

دارای پره فلزی

قدرت پرتاب باد: 8.5 متر

چرخش: 90 درجه به طرفین

ولتاژ 220-240 ولت

قدرت 260 وات

فضای قابل پوشش: 200 متر مربع

سرعت 1080- 1400 دور در دقیقه (RPM)

میزان جریان هوا 7500- 9750 متر مکعب در ساعت (CBM/H)

مناسب استفاده در فضاهای بزرگ، سالن ها، باشگاههای ورزشی، ادارات و …

پنکه های صنعتی فنگدا یکی پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد و با قدرت و سرعت بالایی که دارد می تواند 5/8 متر اطراف خود را به راحتی خنک سازد . این پنکه دارای چرخش اتوماتیک تا 90 درجه است که این امر باعث می شود تا هوا به صورت یک نواخت خنک شود .

پنکه های صنعتی با سایز یزرگی که دارن می توانند مقدار زیادی از هوا را جا به جا کنند که این امر باعث زود تر خنک شدن محیط ما می شود .

1 نظر

  1. […] clindamicina hcl[…]

    clindamicina hcl

نظرات بسته شده است